| SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) | |
|
|
Snus overalt? | Choicec JA! (Fy faen e e hot) Choicec | | 20% | [ 1 ] | Choicec NEI! (Å e e støgg å jævlig) Choicec | | 80% | [ 4 ] |
| Antall stemmer : 5 | | Poll closed |
|
Av | Innlegg |
---|
Tafjord Semi Junior RK'er
Antall Innlegg : 27 Age : 117 Location : mordi Registration date : 16.09.2007
| Tema: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Tor Sep 20, 2007 11:31 am | |
| E la merke til en regel om snus.. No huska e seff ikke ka nummer regelen va, siden e bryr me svært lite.
Men når vi e inne på SNUS så vil e gjerne legge opp en del forslag.
"Snus" som e forbudt på RK: Cath (om der ikke e kjeks som kommer), Nick and JONEY xD (Asså ka faen da), Lucky strike (MORDIIIIII), Prince (Støggeste e nakken gang har sett).
D va mitt forslag.
Smelle inn på sann stemme dritt åsså, om e får d til da, gay ass seff. (not) | |
|
| |
Falch Junior RK'er
Antall Innlegg : 2 Registration date : 20.09.2007
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Tor Sep 20, 2007 11:39 am | |
| Ditta me N&J va KUN for å provosere me Marius.. -.- | |
|
| |
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Tor Sep 20, 2007 11:54 am | |
| - Falch skrev:
- Ditta me N&J va KUN for å provosere me Marius.. -.-
OG for å kalle d ei kjerring | |
|
| |
Falch Junior RK'er
Antall Innlegg : 2 Registration date : 20.09.2007
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Tor Sep 20, 2007 11:58 am | |
| - Tafjord skrev:
- Falch skrev:
OG for å kalle d ei kjerring -.- N&J e konge d ! så sod off! | |
|
| |
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Tor Sep 20, 2007 12:01 pm | |
| - Falch skrev:
- Tafjord skrev:
- Falch skrev:
OG for å kalle d ei kjerring -.-
N&J e konge d ! så sod off! Du glemte en "d", dust xD | |
|
| |
Amrika Senior RK'er
Antall Innlegg : 85 Registration date : 16.09.2007
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Tor Sep 20, 2007 11:59 pm | |
| | |
|
| |
tiurke Semi Junior RK'er
Antall Innlegg : 12 Age : 35 Location : hjemme Registration date : 18.09.2007
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Fre Sep 21, 2007 12:40 am | |
| - Tafjord skrev:
- E la merke til en regel om snus.. No huska e seff ikke ka nummer regelen va, siden e bryr me svært lite.
"Snus" som e forbudt på RK: Cath (om der ikke e kjeks som kommer), Nick and JONEY xD (Asså ka faen da), Lucky strike (MORDIIIIII), Prince (Støggeste e nakken gang har sett).
D va mitt forslag.
Smelle inn på sann stemme dritt åsså, om e får d til da, gay ass seff. (not) Beklager tafjor men jeg skjønte ikke en dritt av den tråden, jeg fikk med meg hovedtemaet (Snus), og det var det…. Det er mulig dere som snuser har et eget språk eller noe sånt, i så fall er jeg glad jeg ikke snuser. | |
|
| |
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) Fre Sep 21, 2007 2:19 am | |
| - tiurke skrev:
- Tafjord skrev:
- E la merke til en regel om snus.. No huska e seff ikke ka nummer regelen va, siden e bryr me svært lite.
D va mitt forslag.
Smelle inn på sann stemme dritt åsså, om e får d til da, gay ass seff. (not) Beklager tafjor men jeg skjønte ikke en dritt av den tråden, jeg fikk med meg hovedtemaet (Snus), og det var det….
Det er mulig dere som snuser har et eget språk eller noe sånt, i så fall er jeg glad jeg ikke snuser. E skjønna ikke d heller Tjurke? Kanskje du bør begynne å snuse :O | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) | |
| |
|
| |
| SNUS SKAL INNFØRES REGELMESSIG! (..i anus, høhø) | |
|